Volkswagen ID.4 2020 Volkswagen ID.4 2020

Volkswagen ID.4 2020

Volkswagen ID.4 (Фольксваген ID.4) ‒ пятидверный электрический кроссовер класса «К1». Первое поколение модели. Официальная презентация в формате онлайн (из Нью-Йорка) состоялась 23 сентября 2020 года.

Обсуждение Volkswagen ID.4

Обсуждение
Вход | Регистрация

Jura  

Нещодавно прокатався в топ коплектації, приємна машина. Підвіска мелоч комфортно пропускає, а вот середнього формату напливи, заплатки то гупає, гримить! Сенсорний клімат це дурка, механічні кнопки у рази краще. Вцілому китайські версії 4вд коштують як двс тігуан 4вд то варто задуматись, якщо відстань до 350-400км влаштовує і є доступ до зарядки за побутовим тарифом!
Спокійний ритм в городі без пропок показав росхід 26квт на 100км. Ось і виходить в городі 300км на 80квт батереї проїдете!

+1ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

Маю власний автомобіль, який повністю мене влаштовує, але взяв на прокат ID4 на кілька годин, чисто щоб отримати нові емоції.
Всього за кермом провів години 3.
Писати відгук не планував, але емоцій набралося стільки, що не вилити їх на загал, не можу. Автомобіль справив неоднозначне враження.

З одного боку це автомобіль з нормальною зовнішністю, місця в ньому більш ніж достатньо як пасажирам, так і для багажу. Потужності мені вистачало у всіх ситуаціях навіть у режимі "Нормальний". "Спорт" включати не виникло ніякого бажання чи потреби. Шумоізоляція мені здалася достатньою. Підвіска досить м"яка, щоб майже не помічати лежачі поліцейські в Пущі-Водиці, яких там багато.
Я зараз їжджу на меншому автомобілі, який подобається мені своєю керованістю і динамічними характеристиками, які, навіть, кращі, ніж у цього ID4. Тим не менше у мене не виникло відчуття, що я сів на авто, яке їде чи керується гірше. Тобто за кермом я відчував себе +- так само.

Але і питань до автомобіля виникло більш ніж достатньо!
1. На трохи більш жорсткому автомобілі, на якому я зараз вожу свою сім"ю, на укачування ніхто не скаржився. А тут дружина, яка сиділа на передньому сидінні, і молодша дочка на задньому, через півгодини спокійної їзди по окружній без пробок і світлофорів, поскаржилися, що почувають себе не дуже. В результаті, після годинної пішої прогулянки і ще півгодини в зворотному напрямку, вони відмовилися їхати ще кудись. Старша, витримала ще 2 години по пробкам у центр міста і назад, але також сказала, що в нашому автомобілі їй комфортніше. Тож м"яка підвіска підходить не кожному. Мені було нормально і за цим параметром саме я проблем не побачив. На захист ID4 скажу, що дружина почуває себе схоже у всіх м"яких тойотах.
2. Якість картинки з камери заднього огляду програє навіть камері бюджетного Логана. Найбільше зауваження до того, що картинка помітно стиснута по горизонталі, що мало того, що робить зображення непророднім, так ще значно звужує сектор огляду. Навіть на Логані стоїть досить ширококутна камера, яка захоплює далеко за габарит транспортного засобу по ширині. Це дуже зручно, коли виїжджаєш задом з паркомісця яке під кутом до дороги з активним рухом транспорту - можна легко оцінити, чи рухається щось метрах в 10 вбік від тебе. В ID4 кут огляду значно вужчий!
3. Дивне налаштування гальм. Було кілька раз під час поїздки, їдеш 60-70км на годину, перед тобою вмикається світлофор і ти підбираєш зусилля, щоб сповільнюватися з необхідною тобі швидкістю. І от коли швидкість десь 10км/год, швидкість сповільнення значно падає і ти при тому ж положенні педалі гальма вже майже не сповільнюєшся. Доводиться натискати педаль гальма ще сильніше, щоб зупинитися саме там, де планував. Хтось знає, нащо так зроблено?! Про всяк випадок, так налаштовано, коли рекуперація вимкнена. Коли ж її вмикаєш і просто відпускаєш педаль акселератора рухаючись по прямій зі швидкістю ті ж 60-70км/год, то сповільнення настільки сильне, наче ти гальмуєш мінімум в пів сили. Можливо десь можна регулювати швидкість рекуперації, проте на кермі я налаштувань не знайшов, а шукати десь в мультимедійці не було бажання, тож їздив без рекуперації.
4. Ну дуже маленький і аскетичний екран приборки! На ньому мінімум інформації. Типу швидкість, рівень заряду, маленька зона для підказок від навігаційної системи, ну і маленька зона для виводу інформації вибраного типу (наприклад поточної відстані і витрат батареї). Тобто уявіть, що ви замість приборки горизонтально поклали свій телефон і на ньому відображається якийсь мінімум, який здався достатнім виробнику. Таке собі рішення, враховуючи, що цей автомобіль в штатах коштує $50000-60000 і навіть китайські в нас починаються від $30000. Як на мене, сучасні французи, корейці, та навіть останні японці, виглядають за цим параметром інформативніше, функціональніше та зручніше.
5. Автомобіль має бездротовий Apple Carplay, але не Android Auto. Тому мені довелося користуватися вбудованою навігацією. Вона якось працює, але виглядає як в автомобілях мінімум 5 річної давності, або бюджетних автомобілях. Тобто, коли я її включив, то мені одразу згадалася вбудована навігація мого колишнього Логана - десь така ж якість графіки. Звернув увагу, що є питання до маштабування. Тобто, я під"їхав до потрібного мені повороту на відстань в 1-2 метри, а візуально виглядало, що до нього ще метрів 20. Коли їдеш незнайомим маршрутом, як було у мене під час цієї поїздки, це трохи бентежить. Сьогодні спеціально звернув увагу, в подібній ситуації точка моєї позиції на екрані Waze ну от чітко на границі повороту.
6. В моєму автомобілі безключовий досвід і я дістаю ключ тільки замінити батарейку в мітці до сигналізації, чи щоб віддати на СТО для планового ТО. В решті випадків він лежить десь в сумці, я навіть не знаю де.
Тут же мене менеджер попередив, що хоч доступ і безключовий, та краще користуватися ключем. Не знаю чому. Коли перший раз вийшов з машини, щоб піти у справах, вирішив перевірити як воно пр

+1ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

max_cn, працює. Не користуючись ключами відійшов метрів на 10-15, попросив дружину спробувати відкрити двері - вони відкрилися. Не знаю, можливо вони на більшій дистанції закрилися б, та не став перевіряти, закрив машину з ключа. Коли підходиш до закритої машини, то немає підказки від сигналізації, що двері розблоковано. Вони просто відкриваються, коли тягнеш ручку. Мені спокійніше, коли я чую і бачу, що двері заблокувалися/розблокувалися. Можливо, це все особливості конкретної сигналки, не беруся судити - чисто власний досвід.
7. Мультимедійка мені здалася незручною. Вибір налаштувань робиться через зображення автомобіля, яке треба крутити і шукати кут, під яким з"явиться пункт, який схожий до того, що ти шукаєш. Може, коли тобі в салоні таке показують, це і здається незвичним і прикольним, але з практичної точки зору, мені набагато більше подобається, коли під нею є купа фізичних кнопок, для вибору необхідного розділу, який можна тицнути навіть не дивлячись на екран і з першого разу , а далі вже в списку вибираєш підрозділ. У мене так окремими кнопками відкривається навігація, радіо, блок налаштувань, AndoidAuto/Carplay і ще кілька розділів. Тобто можна отримувати той же результат натиснувши меншу кількість кнопок навіть не відволікаючись від кермування. Можливо з часом до цього можна звикнути, але коли береш авто чисто в оренду - на це все немає часу і бажання.
8. Я читав, що сенсорні кнопки це зло, а тут перший раз довелося в цьому переконатися самостійно. Випадкове вмикання "Аварійки", поки намаєшся знайти необхідний розділ у мультимедійці - це у мене вперше. І я не натис на неї, я просто випадково торкнувся пальцем. А потім довелося натиснути тричі, поки вдалося її відключити! В пробках, коли кілька раз доводилося дякувати, що тебе пропустили, все було не так погано, але все одно, воно або включалася не з першого разу, або не з першого виключалася. І в цьому автомобілі сенсорні майже всі кнопки. Не всі доводиться натискати кілька раз до спрацювання, проте за зручністю вони точно програють фізичним.
9. Взагалі ергономіка і логічність органів управління та налаштування автомобіля у мене викликали нерозуміння та, мінімум, подив.
Проста функція - "обмежувач швидкості". Так, багато хто вважає її зайвою і навіть небезпечною - "а що як мені треба різко прискоритися за встановлений ліміт?". Менеджер взагалі мене запевняв, що в цьому автомобілі є тільки адаптивний круїз-контроль, а обмежувача немає. Так само, колись на тест-драйві Шкоди Карок менеджер не був впевнений, що вона є і не знав де шукати. Але я один з тих, хто вважає цю функцю корисною і активно користується. В цьому автомобілі вона є, але я зміг розібратися як нею користуватися тільки з третьої спроби, після звертання до гугла і то, він був не 100% точним.
Як ця функція працює в автомобілях, якими я довго користувався:
- Рено Логан. Є кнопка-перемикач, який означає, що саме зараз вибрано: круїз, чи обмежувач. Вона постійно знаходиться в якомусь положенні і нічого не треба для цього робити. Для включення того, що зараз вибрано, достатньо натиснути + чи - на рулі. Це включає круїз чи обмежувач на поточну швидкість руху. Тобто включення відбувається в натискання однієї кнопки.
- Корейці. Для активації є спеціальна кнопка. Якщо натиснути її коротко - включається круїз-контроль. Якщо натиснути довгим натисканням - включається обмежувач швидкості. В чомусь складніше, ніж в Логані, бо для збільшення/зменшення швидкості треба натискати ще +-, а в Логані користуєшся тільки ними, але не принципово.
В усіх випадках, якщо тимчасово відключити обмежувач чи круїз відповідною кнопкою, натискання +- назад його активує, виставляючи поточну швидкість автомобіля. Як на мене все просто і інтуїтивно.

- ID4. Є цілком логічна кнопка з іконкою спідометра, яка всього лише показує меню вибору, що саме ми хочемо активувати. Після цього треба боковими стрілочками зробити вибір, після цього треба натиснути кнопку між бічними стрілками, на якій написано Mode. Це показує на індикаторі, що ми вибрали, але ще не активує - індикатор сіренький. І тільки після натискання кнопки "Res", нарешті включає режим - індикатор стає зеленим! Якщо до кнопки "Res" натискати кнопки +- - це просто змінює величину на індикаторі, але режим не активує. На скільки це зручно і очевидно пропоную зробити висновок кожному самостійно.
У самого обмежування є як плюси, так і мінуси проти їх реалізацій на інших автомобілях. Плюс - він дійсно тримає виставлену швидкість навіть на спусках. На решті протестованих мною автомобілях на спусках швидкість перевищувала обмежувану, а на корейцях це на короткий момент ще можливо в кінці підйому. Із мінусів - мені не вдалося тимчасово відключити обмежувач більш сильним протисканням педалі акселератора, як це зроблено у більшості виробників. Враховуючи сенсорність кнопок, в критичній ситуації відключити обмежувач може бути нетривіальною задачею і це дійсно може бути небезпечно. Раніше мені доводилося потрапляти в

+2ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

max_cn, згадав ще один пункт.
Коли вже відвозив дружину, вона попросила рушати зі світлофорів плавніше.
Я і до цього не давив "тапку в підлогу", бо моя сім"я не любить динамічної їзди, але раз пасажири просять ще плавнішого старту - спробував його добитися. І от на цьому автомобілі, як не дивно, це зробити не так то й просто. Тобто звичне мені несильне натискання акселератора на старті на початку різкувато кидає автомобіль вперед. Тільки коли зовсім непомітно давити, вдалося добитися кращої плавності, але до такого натискання треба призвичаюватися.
В моєму власному авто стоїть 7-DCT. Роботи вважаються не дуже плавним. І от на такому роботі я не бачу проблем, щоб стартувати плавніше. Парадокс...

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Вход | Регистрация